ممنوعیت برگزاری رقابت‌های ورزشی و بازگشایی استخرها
مدیرکل ورزش و جوانان زنجان بر ممنوعیت بازگشایی استخرها و نیز برگزاری رویدادهای ورزشی در استان تاکید کرد.

علی خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، همه فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده است، گفت: علی‌رغم شروع برخی از فعالیت‌های ورزشی در استان با دستور ستاد ملی کرونا، بازگشایی استخرها و برگزاری رویدادهای ورزشی کماکان با ممنوعیت مواجه است.

وی با یادآوری اینکه هرگونه فعالیتی در حوزه ورزش فقط به واسطه مجوزی است که از سوی ستاد ملی کرونا صادر می‌شود، افزود: اجازه فعالیت به اموری که جزو فعالیت‌های مجاز در این دوران باشد، داده نخواهد شد، بنابراین فقط فعالیت‌هایی که به دستور ستاد ملی کرونا مجوز فعالیت‌شان صادر شده است، اجازه از سر گیری امور داده خواهد شد.

این مسئول از مجاز بودن فعالیت ۳۰ رشته ورزشی در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که هنوز رنگ آن قرمز بوده و در این شرایط اجازه فعالیت به رشته‌های ورزشی پرخطر داده نمی‌شود، به همین خاطر بدنسازی نیز جزو رشته‌هایی است که باید منتظر بهتر شدن شرایط استان به لحاظ وضعیت شیوع بیماری کرونا باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در شرایط فعالی، برگزاری رویدادهای ورزشی در استان ممنوع بوده و هیچ‌گونه مسابقه ورزشی در هیچ رشته‌ای برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، استخرها نیز مجاز نیستند فعالیت خود را در این شرایط از سر بگیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.