پرداخت معوقه ۱۸۰ میلیارد تومانی به دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان
مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: همه مطالبات معوقه سازمان تامین‌اجتماعی به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم‌پزشکی استان به طور کامل پرداخت شده است.

علی محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با بدهی‌های سازمان تامین‌اجتماعی به دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان، اظهار کرد: همه مطالبات معوقه این سازمان به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان به دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان به طور کامل و صد درصدی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تامین‌اجتماعی همواره در همه بحران‌ها به‌ویژه وضعیت بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های هم‌سو بوده است، افزود: این سازمان علی‌رغم همه مشکلات جدی اقتصادی در کشور و با درک عمیق وضعیت موجود، پرداختی‌های خود را به مراکز درمانی طرف قرارداد به‌ویژه دانشگاه علوم‌پزشکی در اولویت خود قرار داده است.

این مسئول با بیان اینکه پرداخت چنین مبلغی در سال ۹۸ در طول سنوات گذشته و در تاریخ سازمان تامین‌اجتماعی بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: از ۱۸۰ میلیارد تومان، ۹۵ میلیارد تومان بابت صورتحساب‌های سال ۹۷ و مبلغ ۸۵ میلیارد تومان نیز بابت مطالبات این دانشگاه در خصوص صورتحساب‌های پارسال پرداخت شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.