توصیه دو هنرمند به در خانه ماندن
حسین محجوبی (هنرمند نقاش) و طاهر شیخ‌الحکمایی (هنرمند مجسمه‌ساز) با پیوستن به پویش مشاهنر، مردم را به ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور تشویق کردند.

به گزارش ایسنا، پویش «مشاهنر» با شعار «کماکان در خانه می مانیم» همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور آغاز شد و در جریان آن جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف اعلام کردند برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می‌کنند، به تولید و انتشار عام آثار هنری‌ می‌پردازند.

در همین راستا حسین محجوبی، هنرمند پیشکسوت نقاش و طراح پارک‌های معروف تهران همچون «ساعی»، «ملت» و «نیاوران» با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود مردم را به قرنطینه خانگی دعوت کرده است. او می گوید: «تا شب نباشد، روز نیست و تا بد نباشد، خوب نیست؛ در خانه بمانیم.»

در ادامه می‌توانید این فیلم را تماشا کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند. فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp۴ همچنین طاهر شیخ‌الحکمایی، هنرمند پیشکسوت عرصه مجسمه‌سازی و از اعضای پویش «مشاهنر» با انتشار یک پیام صوتی از مردم خواسته است که در خانه‌های‌شان بمانند.

او می‌گوید: بیش از ۴۰ روز است که به توصیه‌های مسئولان امور بهداشت در کنار خانواده در قرنطینه‌ایم و از فرصت پیش‌آمده، روزها را به طراحی، شعرخوانی، دعا و نیایش سپری می‌کنیم. باشد که به یاری خداوند و همکاری مردم عزیز و دست‌اندرکاران امور پزشکی از این برهه تاریخی به سلامت عبور کنیم.»

در ادامه می‌توانید این پیام صوتی را گوش کنید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند. فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp۳

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.