۸۰ پروژه شرکت آب وفاضلاب لرستان با تلاش مضاعفی ادامه پیدا خواهند کرد
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان گفت: ۸۰ پروژه شرکت آبفا در تمامی شهرستان‌های استان با تلاش مضاعفی از فردا ادامه پیدا خواهند کرد.

حمیدرضا کرموند امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: باتوجه به تاثیر مستقیم خدمات شرکت آب وفاضلاب در زندگی مردم ما سعی کرده‌ایم تمامی فعالیت‌ها و پروژه‌های برنامه‌ریزی شده را براساس مطالعات انجام گرفته به سمت جلو پیش ببریم.

وی ادامه داد: از چندماه گذشته ۸۰ پروژه در بخش آب وفاضلاب را در تمامی شهرستان‌های استان شروع شده که با توجه به شیوع ویروس کرونا بنا به رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس پروژه‌ها متوقف شده بود که قصد داریم در ۲۳ فروردین ماه با تلاشیمضاعف عملیات اجرایی این پروژه‌ها ازسر گرفته شود.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب لرستان بیان کرد: در این پروژه‌ها که در بخش آب وفاضلاب و در حوزه‌های شهری و روستایی ۴۰۰ نفر فعالیت دارند که تماما از نیروهای بومی استان هستند.

کرموند گفت: مصوب شده تمامی تجهیزات و اقلام مورد استفاده ساخت داخل استفاده شود که امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است گام‌های عملی در راستای این موضوع برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.