حضور طلاب جهادی هرمزگان در میدان مبارزه با ویروس کرونا
مدیر حوزه علمیه هرمزگان از حضور طلاب جهادی استان در میدان مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر حقیقی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طلاب و روحانیان جهادی استان هرمزگان همه توان و ظرفیت خویش را در میدان مبارزه با ویروس کرونا به کار بسته‌اند و هر کدام بخشی از کار را برعهده گرفته‌اند. بخشی جهت تجهیز و تطهیر فوت‌شدگان کرونایی دل به دریا زدند و بخش دیگر به تولید و توزیع ماسک در کارگاه‌های خانگی پرداختند.

وی افزود: طلاب جهادی استان هرمزگان در این شرایط سخت، وظایف شرعی و دینی‌شان که همان خدمت به هم‌نوع است را به منصه ظهور رسانیده و با ورود به محلات شهرستان‌های استان جهت ضدعفونی و گندزدایی اماکن عمومی به‌صورت داوطلبانه و به‌منظور حفظ سلامتی مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشتند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان با اشاره به اینکه مقابله همه‌جانبه با این بیماری یک وظیفه همگانی است و جز با اتحاد و هماهنگی حداکثری محقق نمی‌شود، تصریح کرد: ستاد حوزوی مبارزه با کرونا حوزه علمیه استان در کنار تمام گروهای جهادی و کادر درمانی در این دوران حساس جهت خدمات‌دهی به مردم استان هرمزگان کوتاهی نخواهد کرد.

نادری در پایان گفت: قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه استان هرمزگان به‌صورت دائمی برقرار است و رسالت‌های آن به فراخور زمان تغییر خواهد کرد و امروز تبدیل به مقری برای مبارزه با ویروس کرونا شده است. امیدواریم این ویروس منحوس هرچه سریع‌تر از کشور اسلامی ما و جهان ریشه‌کن شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.