تقدیر «تندگویان» از رسانه‌ها برای روحیه‌دهی و انتقال اخبار به مردم
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از بحران کرونا، از رسانه‌های فعال در بازتاب فعالیت نیروی جوان کشور و تشکل‌های جوانان از جمله خبرگزاری ایسنا تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی تندگویان در نامه‌ای ضمن اشاره به شرایط خاص کشور همزمان با شیوع کرونا و ایفای نقش رسانه‌های جمعی در این ایام، نوشته است: کسی تصور نمی‌کرد در دوران پیشرفت علم، بحرانی گریبانگیر جهان شود که انسانها را از ارتباط با یکدیگر بازدارد. هفته‌های اول قرنطینه در بهت و تعجب گذشت و کمی زمان برد تا دقیق درک کنیم چگونه باید به زندگی روزمره در این شرایط ادامه بدهیم. در کشاکش این تغییرات و تجربیات جدید دریافتیم که رسانه و فضای مجازی معتبر امن‌ترین و در دسترس‌ترین راه ارتباط انسانی در این شرایط است. به همین علت می‌توان گفت در کنار بسیاری مشاغل که این روزها دغدغه مندی خالصانه آنها اهمیتی دوچندان یافته، قطعا رسانه‌ها، صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و... جایگاهی غیر قابل چشم پوشی دارند. پایش شبانه روزی وقایع و اخبار و انتقال درست آن به جامعه در مسیری صحیح، شاید دشوارتر از آنچه به نظر می‌رسد باشد.

وی در ادامه نامه خود نوشته است: لذا جای آن دارد که از رسانه‌های ملی و شبکه‌های استانی و خبرگزاری‌ها که در این روزهای ملتهب، پرتوان در کنار مردم ایستادند و در انتشار اخبار، روحیه دهی به مردم و تزریق امید در جامعه و آموزش آنها برای گذر از این بحران از هیچ تلاشی فرو نگذاشتند، قدردانی کنم و تشکرویژه از کادر جوان حاظر در تمام رسانه‌ها به مناسبت هفته جوان علی الخصوص خبرگزاری‌هایی که تمرکز بیشتری را بر نیروی جوان کشور و تشکل‌های جوانان نهادند و در کشاکش شرایطی که حتی خود آنها سخت درگیر بودند، بدنبال آنها رفتند و فعالیت‌هایشان را منعکس کردند.

تندگویان در ادامه نامه اورده است: خبرگزاری‌هایی نظیر برنا و ایسنا که همچون گذشته از جوانان پشتیبانی کردند و تلاش‌های حقیقی آنها را در مبارزه با ویروس کرونا برای مخاطبان به نمایش درآوردند. البته که ایفای نقش رسانه در این روزهای سخت برای کمک به هموطنان و خدمت به ایشان شایسته قدردانی بیش از این‌ها است. یقین دارم همه تنها یک هدف را دنبال می‌کنیم و آنهم بازگشت به شرایط عادی و سلامت همه هموطنان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.