۴۷ درصد زندانیان لرستان از مرخصی نوروز بهره‌مند شدند
مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: ۴۷ درصد زندانیان استان از مرخصی نوروز بهره‌مند شدند.

عبدالمجید کشوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد زندان‌های استان اظهار کرد: تعداد بسیار قابل توجهی از زندانیان این استان با رأفت اسلامی نظام توانستند از امکان مرخصی عیدانه دستگاه قضا استفاده کنند.

وی بیان کرد: ۴۷ درصد از زندانیان استان به مرخصی عیدانه اعزام و سال جدید را در کنار خانواده‌های خود آغاز کردند.

کشوری با بیان اینکه این موضوع بی‌سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: مجموعه اقداماتی که در سیستم قضایی کشور و سازمان زندان‌ها به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این حوزه در این ایام برای تأمین و ارتقاء امنیت زندانیان و کاهش سطح آسیب‌ها صورت گرفته است می‌تواند به عنوان الگویی جهانی معرفی شود.

مدیرکل زندان‌های لرستان احترام به جایگاه انسانی افراد و توجه به حقوق آنها را از مهمترین اقدامات قضایی کشور دانست و اضافه کرد: همه اقداماتی که در زندان‌ها انجام می‌شود با هدف بهبود وضعیت موجود صورت می‌گیرد که فرایندی دانش‌محور، روان، منعطف و پویا بوده که تاکنون نیز دچار توقف نشده است.

کشوری با تقدیر از همراهی رئیس کل دادگستری لرستان، دادستان‌ها و قضات استان در راستای اقدام بزرگ اعطای مرخصی به نیمی از زندانیان زندان‌های استان، این حرکت را نشان از عزم جدی دستگاه قضا برای ارتقاء سطح امنیت زندانیان و خانواده‌های آنها و کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.