تأمین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی در اولویت است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان گفت: کمک‌ها هدفمند و هماهنگ با ستاد هزینه شوند.

قاسم ولی‌زاده امروز در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه ویدئو کنفرانسی امشب که با هدف معرفی ستاد ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا برگزار شد فرمانداران و سایر اعضای حاضر در جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده و راهکارهای پیشنهادی خود را ارائه دادند.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی این ستاد حمایت و پشتیبانی برای مقابله با بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای سپاه و بسیجی در این راه است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی موضوع تأمین نیاز جامعه، اولویت با تهیه اقلام و مایحتاج اولیه دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی استان و سپس نیاز مردم خواهد بود که در این زمینه نیازمند همکاری خیرین و اقدام دستگاه‌های اجرایی هستیم.

ولی‌زاده اضافه کرد: به‌منظور ارائه هرچه بهتر خدمات ستاد، کمک‌های جمع‌آوری شده باید هدفمند و هماهنگ با ستاد باشد تا برای نیازهای اولویت‌دار هزینه شود.

سردار کشکولی قائم‌مقام ستاد ساماندهی مشارکت‌های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: از تمام ظرفیت‌های مردمی سمن‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مردمی در جهت تهیه اقلام مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و مردم استفاده و با برنامه‌ریزی متمرکز در جوامع هدف توزیع این اقلام انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: مسئولیت رفع آلودگی و گندزدایی شهرها برعهده شهرداری‌ها و در روستاها دامپزشکی این مهم را بر عهده خواهد داشت.

کشکولی با اشاره به نیاز آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی در جامعه افزود: فرماندهان سپاه استان در زمینه همکاری با دستگاه‌های اداری و تأمین نیروهای مورد نیاز در قالب نیروی بسیجی اقدام و به‌صورت محله محور اقدامات خود را برنامه‌ریزی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.