ساماندهی زباله‌گردها، کودکان کار و معتادان متجاهر
معاون استاندار لرستان بر لزوم جمع‌آوری و ساماندهی زباله‌گردها، معتادان متجاهر و کودکان کار تأکید کرد.

دکتر محمود ثمینی امروز در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته امنیتی اجتماعی ضمن تشکر از همکاری اقدام خوب بازاریان و دیگر اماکن به‌منظور مقابله با ویروس کرونا که مبادرت به تعطیلی مراکز خود کردند، اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا اصنافی که فعالیت آن‌ها خیلی ضروری نیست تا پایان هفته باید به تعطیلی خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: برخی از صنوف که مورد نیاز مردم هستند از طرف سازمان صمت دسته‌بندی و طبق برنامه اتاق اصناف نوبت‌دهی می‌شوند تا مایحتاج مردم برطرف شود.

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی زباله گردها، معتادین متجاهر و کودکان کار به‌منظور قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس، بیان کرد: وجود این افراد با شیوع بیماری کرولا برای جامعه پرخطرتر از گذشته است؛ از این‌رو و با توجه به تدبیر ستاد ملی و استانی بیماری کرونا، بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی و نظارت بهداشت و درمان به‌منظور مصون‌سازی جامعه و پیشگیری از ابتلا و انتقال بیماری نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی این افراد اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: قطعاً اجرای طرح‌ها و اقدامات ستاد به‌منظور ریشه‌کنی این ویروس در سایه همکاری و کمک مردم امکان‌پذیر است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان هفته آینده با آغاز فعالیت بخش عمده‌ای از صنوف و جامعه، به تمامی مراکز ابلاغ خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.