تولیدکنندگان تجهیزات "ضد کرونا"ی یزدی تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می گیرند
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اعلام کرد:سپاه آمادگی دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم حمایت‌های بیمه‌ای از پرسنل واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین زارع‌کمالی در بازدید کارگاه تولید کنندگان پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی در استان یزد بیان کرد: شیوع ویروس کرونا گرچه مشکلاتی برای کشور ایجاد کرده، ولی برکاتی نظیر همدلی و وفاق هم داشته و بیش از پیش این مهم را بین اقشار مختلف ایران اسلامی تقویت کرده است.

وی پیروزی بر ویروس کرونا را مستلزم همراهی مستمر مردم و مسئولان و همچنین حمایت و پشتیبانی صنعتگران دانست و افزود: خوشبختانه علی‌رغم تمام مشکلات اقتصادی موجود که ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه است، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور به خوبی پای کار آمدند و از دولت و مردم حمایت کردند.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از تولید کنندگان، گفت: حضور فعال تولیدکنندگان در بحران شیوع ویرورس کرونا شایسته تقدیر است و باید به خوبی و بجا پاس داشته شوند. در همین راستا سپاه‌الغدیر استان یزد تمام کارگران واحدهای تولید پارچه ماسک و لباس ضدآب پزشکی استان یزد را تحت پوشش بیمه غرامت بسیجیان قرار می‌دهد. سپاه آمادگی دارد با ایجاد زیرساخت‌های لازم حمایت‌های بیمه‌ای از پرسنل واحدهای تولیدی استان را در دستور کار خود قرار دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.