تولید روزانه ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت روزانه ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می‌کند.

علیرضا جزءقاسمی ظهر امروز (۱۹ فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای کمک به ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع کووید ۱۹ در استان، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روزانه ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می‌کند.

این مسئول ادامه داد: مواد ضدعفونی‌کننده تولید شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با غلظت بالا و مصرف آب به نسبت یک به ۱۰ در اختیار مردم و نهادها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تخصیص یک دستگاه الکترولیز نمک طعام برای تولید این مواد، افزود: شرکت آب و فاضلاب پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت با تولید این مواد، گامی در جهت مبارزه هر چه بیشتر با این ویروس بردارد.

جزءقاسمی تصریح کرد: تاکنون مواد ضدعفونی تولید شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در اختیار شهرداری، سپاه انصارالمهدی (عج) و نهادهای مردمی زنجان قرار گرفته و این مواد می‌تواند در صورت نیاز در اختیار سایر نهادها نیز قرار گیرد.

وی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزون‌ بر تولید مواد ضدعفونی‌ کننده، نسبت به اجرای عملیات محلول‌پاشی و گندزدایی معابر، ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین، توزیع دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی ستاد و امورات تابعه آب و فاضلاب استان زنجان اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر مصرف بهینه آب، خاطرنشان کرد: همکاری مشترکان سبب شد که در روزهای پایانی سال، افت فشار چه در سطح شهرها و چه در سطح روستاها، به حداقل ممکن برسد و این نوع رفتار از جانب مشترکان جای تقدیر دارد. همچنین از همه مشترکان درخواست می‌شود با توجه به توصیه‌هایی که در رابطه با شست‌وشوی مکرر دست برای جلوگیری از شیوع کرونا شده، در زمان شست‌وشوی دست‌ها، شیر آب را ببندند و زمان استحمام را نیز کاهش دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.