حضور پرستاران تامین اجتماعی در مراکز علوم پزشکی نماد همدلی برای مقابله با کروناویروس در سمنان
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان از حضور پرستاران بیمارستان شفا تامین اجتماعی در بیمارستان کوثر به عنوان نمود و نمادی از همدلی کادر درمانی استان و هم‌افزایی قوا برای مقابله با کروناویروس نام برد.

دکتر سیدمجتبی اکرم در جلسه کمیته بررسی وضعیت مراکز درمانی تامین اجتماعی سمنان با اشاره به تلاش کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا و رسیدگی و مداوای بیماران کرونایی گفت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی با بکارگیری تمام توان و سرمایه‌های مادی و معنوی خود در مقابله با ویروس کرونا تا هر زمان و در هر مکانی که نیاز باشد پای کار خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرعت سرایت این ویروس زیاد و واگیری آن برای کادر درمان به مراتب بیشتر است افزود: پزشکان، پرستاران و تمامی پرسنلی که در بخش‌های بستری بیماران کرونایی مشغول خدمات رسانی هستند در عین حال که دغدغه مبتلا نشدن خود و خانواده خود را دارند باید تمام عزم‌شان را برای بهبود بیماران درگیر با این ویروس جزم کرده و با تمام وجود به مداوا و رسیدگی به آنها نیز بپردازند.

وی با اشاره به کاهش ساعات حضور کارمندان در محل کار خاطرنشان کرد: در شرایطی که بسیاری کارمندان ادارات از مزایای کاهش ساعت کار و مرخصی‌های اجباری بهره مند شدند، پرسنل مراکز درمانی خصوصا پرستاران با محدودیت‌هایی مانند لغو مرخصی مواجه بوده و حتی در مواردی مجبور به حضور بیشتر در مراکز درمانی و بیمارستانی هستند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان با قدردانی از زحمات پرستاران بیمارستان شفا افزود: حضور پرستاران بیمارستان شفا در بیمارستان کوثر و تشریک مساعی آنها در ارائه خدمات به بیماران کرونایی بواسطه همدلی کادر درمان در دفاع از سلامت همنوعان خود و هم افزایی قوا در ریشه کنی ویروس کرونا در استان سمنان است.

وی با اشاره به نقش مهم مردم در قطع زنجیره شیوع کرونا اظهار کرد: همکاری مردم ، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و به‌خصوص تداوم راهکار ماندن در خانه به‌عنوان عامل اصلی در قطع زنجیره شیوع ویروس، در کنار تعامل دستگاه های اجرایی در بکارگیری امکانات و تجهیزات و تلاش نیروهای درمانی در رسیدگی و مداوای بیماران بسیار مهم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، تعدادی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان شفا تامین اجتماعی مدتی است برای مقابله با کروناویروس و کمک به مردم به خط مقدم مقابله با کرونا در بیمارستان کوثر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی سمنان منتقل شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.