بهبود یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله کرونایی در سیاهکل
فرماندار سیاهکل با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

محمود صوفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان سیاهکل همانند سایر شهرستان های استان گیلان و کشور درگیر ویروس منحوس کرونا بوده است، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت شهرستان نسبت به سایر نقاط بهتر و طبیعی تر است.

وی از تشکیل کارگروه مقابله با کرونای شهرستان سیاهکل از بهمن ۹۸ خبر داد و گفت: تاکنون هفت جلسه ستادی، سه جلسه امنیتی، حقوقی و انتظامی و سه جلسه تبلیغاتی، اطلاع رسانی و برنامه ریزی با ۵۶ مصوبه برگزار کردیم.

فرماندار سیاهکل با اشاره به تب سنجی و غربالگری کرونایی ۲۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان، اضافه کرد: محدودیت تردد خودروهای غیر بومی و جلوگیری از فعالیت اصناف غیر ضروری همچنان ادامه دارد. در واقع به خاطر سلامتی مردم مجبوریم این محدودیت ها را اعمال کنیم.

صوفی، با بیان اینکه ۳۱ بیمار کرونایی بستری در بیمارستان غدیر شهرستان سیاهکل داشتیم، افزود: از این تعداد ۱۹ نفر ترخیص شده اند که یک زن ۹۴ ساله و یک مرد ۸۵ ساله در میان ترخیص شدگان بود.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان تازه تاسیس غدیر با وجود همه محدودیت ها و کاستی ها، خاطرنشان کرد: با کمبود امکانات در این بیمارستان مواجه هستیم، اما روند خدمات رسانی به مردم به صورت ویزه انجام شده است.

فرمانده سیاهکل، با بیان اینکه در حال حاضر شش بیمار کرونایی تحت مداوا داریم، یادآور شد: سه نفر بستری و سه نفر در نقاهت هستند لذا امیدواریم طی روزهای آتی وضعیت بهتری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.