ضرورت تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایط برای جلوگیری از شیوع کرونا
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایطی که اخیرا به مرخصی رفته‌اند به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضروری است.

محمّد رزم در بازدید سرزده از زندان پارسیلون خرم‌آباد بر ضرورت ارتقاء بهداشت فضای نگهداری مددجویان و تأمین اقلام مورد نیاز آنان تاکید و اظهار کرد: تمدید مرخصی زندانیان واجد شرایطی که اخیرا به مرخصی رفته‌اند به لحاظ جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضروری است.

وی اضافه کرد: با ارزیابی شرایط حفاظت فیزیکی زندان پارسیلون، تأمین اعتبارات عمرانی و تجهیزات و تعمیر اداره کل زندان‌های و اقدامات تأمینی و تربیتی استان ضرورت دارد، گفت: رئیس دادگاه انقلاب اسلامی مرکز استان و دادرسان دادگاه انقلاب مستقر در حوزه‌های قضایی تابعه با حضور منظم و مستمر در زندان و برگزاری جلسات رسیدگی به صورت فوق‌العاده نسبت به تعیین تکلیف پرونده‌های مربوطه و صدور حکم مقتضی اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، در این بازدید ۶ ساعته رئیس کل دادگستری لرستان و هیأت همراه با متهمین و محکومین بندهای مختلف زندان پارسیلون خرم‌آباد ملاقات کرده و در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند و دستورات قضایی لازم در راستای تسریع در تعیین تکلیف نهایی پرونده‌های متهمین، اجرای دقیق و کامل دستورالعمل عفو نوروزی، دستورالعمل مرخصی نوروزی و نیز استفاده از نهادهای ارفاقی موضوع قانون مجازات اسلامی را صادر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.