ورود و تردد خودرو با پلاک غیر بومی در سطح لرستان ممنوع است
استاندار لرستان گفت: ورود و تردد خودرو با پلاک غیربومی در سطح استان تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

دکتر سید موسی خادمی امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ با دو سوم نیروی انسانی به فعالیت خود ادامه خواهند داد و یک سوم باقی مانده با اولویت زنان باردار و کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای به صورت دورکاری خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در راستای مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ساعت کار ادارات از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ از ساعت ۷ صبح تا ۱۴ عصر خواهد بود.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: هرگونه حضور در تجمعات و اماکن و مراکز پر تردد بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ممنوع بوده و هم استانی‌های عزیز می‌بایست در راستای قطع زنجیره انتقال از حضور در این اماکن و مراکز خودداری کنند.

خادمی اضافه کرد: فعالیت پروژه‌های عمرانی استان از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و درمانی از سر گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: فعالیت بازار و مراکز تجاری غیر از مراکز عرضه مایحتاج ضروری و بهداشتی و درمانی بنا بر مصوبه قبلی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تعطیل و از شنبه ۲۳ فروردین ماه ۱۳۹۹ بر اساس مصوبه اعلامی ستاد ملی فعالیت خواهند کرد.

استاندار لرستان ادامه داد: کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و مدارس استان تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل خواهند بود.

خادمی عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری پلیس فتا و مراجع قضایی ضمن رصد فضای مجازی، نسبت به برخورد قاطع و قانونی با افرادی که نسبت به تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی اقدام می‌کنند اقدام خواهد کرد.

وی اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در سطح استان از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری با رعایت پروتکل بهداشتی که ابلاغ خواهد شد به روال عادی بازخواهند گشت.

استاندار لرستان تصریح کرد: ورود و تردد خودرو با پلاک غیر بومی در سطح استان تا اطلاع ثانوی همچنان ممنوع است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.