تشکیل ۳۸ پرونده تخلف کرونایی در زنجان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: تاکنون ۳۸ پرونده از محل اجرای طرح نظارتی به شعب این اداره‌کل وارد شده است.

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق آخرین آمار تاکنون در استان زنجان بیش از ۲۶۴ هزار دستکش بهداشتی، ۱۱ هزار عدد ماسک، ۶۱۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۵۰۰۰ تیوپ ژل ضدعفونی‌کننده توقیف و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده شده است.

این مسئول ادامه داد: تاکنون ۳۸ پرونده از محل اجرای طرح نظارتی به شعب این اداره‌کل وارد و ۱۹ پرونده مختومه شده که بر اساس آرای صادره متخلفان به پرداخت جریمه یک میلیارد ریالی محکوم شدند.

وی افزود: گشت‌های مشترک بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی در استان تشکیل شده که در همین راستا گشت‌های نظارتی بر نحوه فروش و عرضه کالاهای بهداشتی مورد نیاز در خصوص شیوع ویروس کرونا نظارت دارند.

ممیزی تصریح کرد: گشت نظارتی مربوط به جلوگیری از تخلفات مربوط به کرونا، با حضور سازمان صمت و دانشگاه علوم‌ پزشکی انجام می‌شود که در همین راستا روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ مورد بازرسی در دو شیفت صبح و عصر انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: سال گذشته پرونده‌های متعددی در بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان به این اداره‌کل واصل و در مدت زمان قانونی نسبت به صدور رأی و اجرای احکام اقدام شده است که بر اساس آمار عدم درج قیمت بیشترین تخلف ثبت‌ شده را دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: به علت تاثیر منفی قاچاق در اقتصاد کشور، تعزیرات حکومتی به جدیت با قاچاقچیان برخورد می‌کند؛ بیشترین محموله‌های قاچاق که در استان رسیدگی می‌شود، مربوط به البسه، نفت‌گاز، سیگار و لوازم خانگی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.