کاهش ۵۱ درصدی مصرف بنزین در کهگیلویه و بویراحمد در نوروز ۹۹
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مصرف بنزین در ایام نوروز سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱درصد کاهش یافت.

“لطف الله مسعودی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: میزان مصرف بنزین در ایام نوروز از یک فروردین ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۶ میلیون و ۱۲۶ هزار لیتر و در مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ میلیون و ۵۷۲ هزار لیتر بوده که ۵۱ درصد کاهش مصرف بنزین را داشته ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به پیوستن مردم در کمپین در خانه بمانیم در روز سیزده به در ۹۹ در سطح استان ۱۸۵ هزار لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۴۰ هزار لیتر بوده ۶۰ درصد کاهش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تعداد ۶۰ جایگاه سوخت در سطح استان وجود دارد که به صورت ۲۴ ساعته خدمات دهی می کنند.

مسعودی ادامه داد: با توجه به شیوع کروناویروس اختلالی در روند سوخت رسانی جایگاه های استان ایجاده نشده است و ضدعفونی و گندزدایی جایگاه ها مرتب صورت می گیرد و کارگران از ماسک و دستکش استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای ۶ و ۷ فروردین ماه با افزایش مصرف بنزین رو به رو بودیم که به دلیل شایعه تعطیلی پمپ بنزین ها بوده اما ما اجازه نداده ایم پمپ بنزینی در سطح استان تعطیل شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عاجزانه از مردم می خواهیم با کارگران به گونه ای رفتار نمایند تا انگیزه خدمات دهی آنان بیشتر شود و سوختگیری خود را به اپراتورهای جایگاهداران واگذار کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.