تسریع طرح غربالگری کرونای اتباع خارجی در استان تهران
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع کرونا از تسریع در اجرای طرح غربالگری اتباع خارجی در استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گودرزی با اشاره به طرح غربالگری اتباع خارجی اظهارکرد: به منظور غربالگری اتباع خارجی تفاهم نامه ای بین سردار سلامی فرمانده سپاه و وزیر بهداشت و درمان انجام شده که این امر در سطح استان تهران قدری عقب بود.

وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که فرمانداران این موضوع را در دستورکار قرار دهند، در این راستا برخی اطلاعات اتباع خارجی در دسترس اداره اتباع استانداری است که قرار شد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین سپاه سیدالشهدا پیگیری شود تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: در شهرستان های استان تهران اتباع خارجی حضور دارند که این طرح به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در میان آنها اجرایی می شود تا اثرگذاری موثری در کاهش شیوع کرونا داشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، گودرزی همچنین خاطرنشان کرد: رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مهمی در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا دارد و امید است با همراهی و مشارکت مردم از این شرایط عبور کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.