روزهای کرونایی با نقاشی زیبا می‌شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: جشنواره «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» در دو بخش ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با جشنواره بین‌المللی نقاشی، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جشنواره بین‌المللی نقاشی با عنوان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

وی افزود: جشنواره نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع «بهداشت من» (لباس‌ها، اسباب‌بازی‌ها، خانواده، دوستان و غیره) و «دست‌هایی که مراقب سلامتی من هستند»، برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، حفظ سلامتی در دوران قرنطینه و تعطیلات است. همچنین مربیان مراکز کانون با شیوه‌های جذاب، اطلاع‌رسانی و پیگیری‌های دقیق کودکان را به شرکت در این رویداد هنری تشویق می‌کنند.

نوری گفت: این جشنواره با همکاری کانون و دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دو بخش ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به مراکز کانون استان و یا به واحد کارشناسی هنری در اداره‌کل استان زنجان و یا به سایت paintfest.kpf.ir مراجعه کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار در بخش ملی جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت و در بخش بین‌المللی تا ۱۵ جولای ۲۰۲۰ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.