شرایط حذف ترم دانشجویان دانشگاه علامه اعلام شد
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان این دانشگاه تا ۲۵اردیبهشت ماه فرصت ندارند نسبت به حذف ترم خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، شجاع احمدوند، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شرایط جدی آموزشی بر اساس شیوع ویروس کرونا، شرایط حذف ترم و یا حذف یک یا چند درس در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را کماکان تابع مقررات، قوانین و آیین نامه‌های آموزشی مرتبط به مقطع تحصیلی با توجه به سال ورود دانشجو است و حذف ترم و مرخصی برای نیم سال جاری امکانپذیر نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: بر این مبنا و با توجه به شیوع ویروس کرونا به شرط احراز یکی از شرایط مصوب و ارائه مدارک و مستندات لازم دانشجویان حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری و در صورت تایید و تصویب آن در شوراها و کمیسیون‌های مرتبط، امکان حذف درس یا دروس و یا حذف ترم در همه مقاطع را خواهند داشت و این درخواست‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، احمدوند با اشاره به شرایط مصوب برای استفاده از امکان حذف ترم دانشجویان نیز خاطر نشان کرد: دانشجویانی که در مناطق محروم استقرار داشته و امکان دسترسی به اینترنت و زیرساخت‌های اینترنتی در محل سکونت خود برای حضور آنلاین در کلاس‌های مجازی اساتید را ندارند. دانشجویانی که خود و یا اعضای درجه اول خانواده آن‌ها (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) درگیر بیماری کرونا و یا سایر بیماری‌های صعب العلاج شده‌اند و در نهایت دانشجویانی که در نیم سال جاری دروس عملی اخذ کرده‌اند و امکان ارائه این دروس به صورت مجازی از سوی استاد مربوطه امکان پذیر نباشد؛

شرایط اولیه برای استفاده از حذف ترم و یا حذف یک یا چند درس را دارند که باید با تایید نظر استاد درس مربوطه همراه باشد می توانند نسبت به حذف ترم خود اقدام کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.