۱۱۸ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان بوشهری پرداخت شد
مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت ۱۱۸ میلیاد تومان در زمینه کمک معیشت به بیش از ۴۰ هزار خانوار مددجوی تحت حمایت در ۱۲ ماهه سال گذشته خبر داد.

احمد لطفی با اشاره به اینکه پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت باعث می شود بخشی از مشکلات اساسی آنها برطرف شود، گفت: بهبود وضعیت معیشتی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهمترین اهداف کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۴۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته خدمات می گیرند، گفت: از این تعداد ۲۷ هزار و ۵۷۰ خانوار مددجوی رسمی تحت حمایت هستند و ۱۳ هزار ۳۴۷ خانوار دیگر مددجویان تبصره ۱۴ هستند که به شکل موقت به آنها خدمات داده می شود تا به توانمندی برسند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: در ۱۲ ماهه سال گذشته ۱۱۸ میلیارد تومان در زمینه کمک معیشت به این تعداد خانوار مددجوی تحت حمایت پرداخت شده که ۹۱ میلیارد تومان آن به خانوارهای رسمی تحت حمایت و ۲۷ میلیارد تومان دیگر به حساب گروه تبصره ۱۴ پرداخت شده است.

لطفی با تاکید بر اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد استان تنها به پرداخت مستمری ختم نمی‌شود، گفت: علاوه بر پرداخت کمک معیشت،خدمات فرهنگی و آموزشی، تأمین مسکن مناسب، اهداء جهیزیه، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، خدمات درمانی، از دیگر خدمات کمیته امداد استان بوشهر در یاری‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

مدیرکل کمیته خانواده امداد استان بوشهر با بیان اینکه هر چقدر کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار آسیب پذیر افزایش یابد به همان میزان می‌توانیم خدمات گسترده‌تری را به مددجویان استان ارائه کنیم، افزود: به دلیل حجم مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت، نیاز مبرم به یاری خیران و نیکوکاران داریم تا پاسخگوی مشکلات آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد بر اساس حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانوار نیازمند جامعه ارائه می‌شود، گفت: درصدد هستیم با یاری نیکوکاران و رفع مشکلات اساسی مددجویان مسیر خودکفایی آن‌ها را هموار کنیم.

این مسئول در پایان با بیان اینکه نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۷۷*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست فقرا و مستمندان برسانند، افزود: با استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی، علاوه بر شفاف‌سازی، کمک‌های خیران در اسرع وقت در بین فقرا و نیازمندان توزیع خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.