پوشش ۱۰۰ درصدی کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی هویزه
رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه گفت: برای جبران درس‌های عملی، اساتید از حدود ۱۰ روز پیش در آزمایشگاه‌ها محتوا تولید کردند و کلاس‌های نظری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شوند، بنابراین می توان گفت که درس ها به صورت ۱۰۰ درصدی پوشش داده می‌شوند.

ابراهیم فرشیدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برخی مسائل به روشنی گفته شد و ما بندهای آین نامه را اجرا می کنیم. دانشگاه صنعتی شهدای هویزه ساختار خوبی برای برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی دارد این درحالی است که در بسیاری از دانشگاه‌ها وضعیت به اینگونه نیست.

وی افزود: ما در حال کار کردن هستیم و تا جایی که امکان دارد سعی می‌کنیم تا درس های عقب افتاده دانشجویان را جبران کنیم و دانشجو به سمتی نرود که مجبور شود ترم را حذف کند. اما اگر دانشجو به هر دلیلی قصد دارد ترم را حذف کند دانشگاه مشکلی ندارد.

رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه در خصوص استقبال دانشجویان از کلاس‌های مجازی گفت: استقبال دانشجویان از این کلاس‌ها بسیار خوب است و تقریبا می توان گفت مانند کلاس‌های حضوری از این کلاس‌ها استقبال شده است.

فرشیدی ادامه داد: ما پیش بینی می‌کردیم که پس از تعطیلات عید شرایط به روال عادی بازنگردد، بنابراین برای جبران و ادامه ترم برنامه ریزی کردیم و از هفته‌های آینده درس های باقیمانده را نیز به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به نحوه جبران درس های عملی گفت: برای جبران درس های عملی، اساتید از حدود ۱۰ روز پیش در آزمایشگاه‌ها محتوا تولید کردند و کلاس‌های نظری نیز به صورت مجازی برگزار می‌شوند، بنابراین می‌توان گفت که درس‌ها به صورت ۱۰۰ درصدی پوشش داده شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.