تولید و توزیع روزانه ۵۰۰۰ ماسک توسط فعالان قرآنی
قائم مقام سازمان دارالقرآن از تولید و توزیع روزانه ۵ هزار ماسک توسط این سازمان و با کمک فعالان قرآنی در مؤسسات خبر داد.

به گزارش ایسنا، درپی شیوع ویروس کرونا، نهادها و گروه‌های مختلف هرکدام به نحوی به مبارزه با این ویروس می‌پردازند. عده‌ای محلول‌های ضدعفونی تهیه و توزیع می‌کنند، برخی ماسک تولید و توزیع می‌کنند و برخی هم به ضد عفونی معابر و مکان‌های عمومی می‌پردازند.

برخی از فعالان قرآنی هم در این راستا با محوریت سازمان دارالقرآن به تولید ماسک مشغول هستند تا همگام با دیگر اقشار در ریشه‌کنی ویروس کرونا نقشی ایفا کنند.

محمد ذوالفقاری- قائم‌ مقام سازمان دارالقرآن- درخصوص این حرکت سازمان دارالقرآن گفت: باشیوع ویروس کرونا و باتوجه به تعطیلی مؤسسات و نهادهای قرآنی تصمیم گرفتیم تا با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی خصوصاً مؤسسات اقدام به تولید ماسک برای مبارزه با کرونا کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا ابتدا با برخی نهادها و اصناف مکاتباتی را انجام دادیم تا بتوانیم پارچه و مواد اولیه تهیه کنیم. به لطف خدا ملزومات اولیه فراهم شد و کار تولید ماسک با کمک برخی مؤسسات قرآنی داوطلب آغاز شد.

قائم مقام سازمان دارالقرآن از تولید روزانه ۵ هزار ماسک خبر داد و گفت: استقبال فعالان قرآنی از این کار تا حدی بود که ظرفیت تولید افزایش یافت و طی دو هفته اخیر روزانه ۵ هزار ماسک تولید می‌کنیم.

ذوالفقاری با بیان اینکه این ماسک‌ها رایگان توزیع می‌شوند گفت: ماسک‌های تولیدی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین در در بین عموم مردم در استان‌های مختلف و با اولویت مناطق کم‌برخوردار توزیع می‌شوند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )