بهره‌برداری از نقاهتگاه بیماران کرونایی ارتش در کرمان
نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی به همت قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، نقاهتگاه ۱۲۰ تختخوابی پیش‌بینی شده برای بستری بیماران کرونایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استان در شهر کرمان افتتاح شد.

امیر سرتیپ معمارباشی، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در کرمان گفت: ارتش در کرمان از همان لحظات ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور پای کار آمده و رزمایش بزرگ لبیک یا امام خامنه‌ای را از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز کرد و بیش از ۴۶۵ تخت استراحتگاهی در دو استان کرمان و سیستان و بلوچستان برای شرایط خاص تجهیز شده تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد. وی افزود: ضدعفونی سطوح، امکان عمومی، شیرخوارگاه کرمان، مرکز توانبخشی امام علی (ع) و آسایشگاه جانبازان نیز بخشی از اقدامات قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کرمان بوده است.

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش در کرمان ادامه داد: همچنین ۲۸ ایستگاه ثابت و سیار پایش و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا در استان کرمان و سیستان و بلوچستان به همت ارتش راه‌اندازی شده که تاکنون بیش از ۱۲ هزار نفر از هموطنان به این پایگاه‌ها مراجعه داشته و سلامت آن‌ها نسبت به ویروس کرونا پایش شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.