همه کشورها باید برای نابودی کرونا با هم همکاری کنند
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد که در شرایط کنونی باید دیپلمات‌های کشورمان با مجامع بین المللی نظیر سازمان ملل و سران کشورها رایزنی داشته تا تحریم‌ها کنار رود چراکه اگر این ویروس در کشوری کنترل نشود همچنان تهدیدی برای سایر کشورهاست.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم های آمریکا در شرایط کنونی، بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا واقعا در حوزه بهداشت و درمان و به ویژه برای بیماران خاص که نیاز به داروهای خاصی نیز دارند مشکلات جدی را ایجاد کرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر این روزها نیز مانند سایر کشورها درگیر بیماری همه گیر کرونا هستیم و در حوزه اقدامات پیشگیرانه و پژوهشی برای ریشه‌کن کردن این بیماری به کمک سایر کشورها نیاز داریم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: از آنجا که این ویروس همه گیر است نیاز داریم تا همه کشورها با یکدیگر همکاری داشته و از ظرفیت ها و امکانات بهداشتی و درمانی برای ریشه کن کردن این ویروس استفاده شود. آمریکایی‌ها در ظاهر اعلام می کنند که در حوزه درمانی و بهداشتی تحریم وجود ندارداما در عمل تحریم های ظالمانه همه موارد را دربرمی گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: در شرایط کنونی باید دیپلمات‌های کشورمان با مجامع بین المللی نظیر سازمان ملل و سران کشورها رایزنی داشته تا تحریم ها کنار رود. اگر این ویروس در کشوری کنترل نشود تهدیدی برای سایر کشورهاست چراکه ویروسی همه گیر است. همه کشورها باید برای از بین رفتن این ویروس با هم همکاری داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.