بسته حمایتی به خبرنگاران و اصحاب رسانه لرستان اختصاص می‌یابد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بسته‌های حمایتی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه استان همزمان با سایر خبرنگاران کشور، پیش بینی و اختصاص می‌یابد.

احمدحسین فتایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی لرستان بیشترین نقش را در آموزش عمومی و آرام‌سازی فضای ذهنی جامعه و ایجاد آرامش و امید عمومی داشته و با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا بوده‌اند که این برای همه ما غرور آفرین و ستودنی است و ما به نوبه خود از تلاش‌هایشان تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توقف چاپ نشریات مکتوب به‌ خاطر شیوع ویروس کرونا در کشور نباید منجر به کم کاری و همچنین دلسردی خبرنگاران محترم باشد، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های مسئول مطبوعات و خبرگزاری هایاین اداره کل با معاونت مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول های خوب و مناسبی جهت اهدا بسته های حمایتی برای اصحاب رسانه و مطبوعات استان لرستان صورت پذیرفته است.

فتایی افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر منع چاپ نشریات برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم است مدیر مسئولان نشریات استانی همگام با مطبوعات کل کشور تا شکست کرونا از این قانون تبعیت کرده و از طرفی دیگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تمام تلاش خود را جهت حمایتی عملی از اصحاب رسانه بکار خواهد گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: این بسته های معیشتی به خبرنگاران بر اساس پروتکل ها و گزارشات معاونت مطبوعات از نحوه فعالیت ماه های گذشته نشریات مکتوب و همچنین پایگاه های بر خط انجام می پذیرد که اطلاعیه دقیق آن طی روزهای آینده از طریق معاونت مطبوعات ابلاغ و اطلاع رسانی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.