ادامه محدودیت تردد خودروهای غیربومی و غربالگری تا ۲۰ فروردین
رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: طبق طرح اعلام شده، محدودیت ها در ورودی و خروجی شهرها برای خودروهای غیر بومی و انجام تست های غربالگری حداقل تا ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسین پورقیصری در گفت و گو با ایسنا، با اعلام تداوم طرح محدودیت های ورود و خروج خودروها، اظهار کرد: محدودیت ها همچنان در ورود و خروج خودرو ها ادامه خواهد داشت. پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهر را نداشته و پلاک بومی نیز امکان خروج بدون دلیل و مجوز از شهر را نخواهند داشت.

وی افزود: مسافرانی که قبل از اجرای طرح به سفر رفته اند، بدون توقف در شهر و فقط از طریق کمربندی ها، حاشیه شهر و کنارگذرها می توانند به مقصد خود بازگردند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: نظارت بر خودروهای با پلاک غیر بومی در بیرون و درون شهر ادامه خواهد داشت و ورودی و خروجی شهرها کنترل خواهند شد.

پورقیصری با اشاره به افرادی که در محل غیر سکونت خود کار می‌کنند، توضیح داد: افرادی که در یک شهر سکونت کرده، اما در شهر مجاور کار می کنند، با مدارک اداره، شناسایی و مجوزهای لازم از محل کار امکان تردد دارند.

وی در خصوص ماشین های باری، تصریح کرد: کامیون های حامل بار از ابتدای طرح مجاز به تردد بوده‌اند. وانت بارها نیز با مجوز صنف یا فرمانداری ها اجازه تردد دارند و این محدودیت های ورود و خروج فقط شامل خودروهای شخصی هستند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان همچنین در خصوص خودروهایی که با پلاک غیر بومی ساکن شهر هستند نیز توضیح داد: در ابتدا گوشزد می کنیم که افرادی ساکنان یک شهر هستند باید در همان شهر پلاک دریافت کرده و شماره گذاری کنند. اما در راستای اجرای این طرح، مدارک بیمه خودرو، مالکیت و هر مدرکی که بتوان با آن احراز هویت و سکونت کرد، بررسی خواهد شد.

با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح های فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت های تردد در ورودی و خروجی شهرها، خودروهای غیربومی برای ورود و خودروهای بومی نیز برای خروج با محدودیت مواجه اند که این محدودیت ها حداقل تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.