در خانه هفته جوان را جشن خواهیم گرفت
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امسال هفته جوان در راستای عمل به پویش "در خانه بمانیم" جشن گرفته می‌شود.

لیلا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با اقداماتی که برای هفته جوان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: هرساله به مناسبت هفته جوان در استان، برنامه‌های متنوع و مختلفی اجرا می‌شد که امسال به دلیل رعایت نکات بهداشتی، برنامه‌های این هفته در راستای پویش "در خانه بمانیم"، توسط سمن‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: ۱۷ الی ۲۳ فروردین به‌عنوان هفته جوان ثبت شده است و در این هفته، برنامه‌ها توسط سمن‌ها به صورت غیرحضوری و برخی برنامه‌ها تا حد امکان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

این‌مسئول تصریح کرد: هر سمن با توجه به حوزه فعالیت خود، کلیپ‌ها و برنامه‌هایی آماده کرده است که در فضای مجازی پخش می‌شود و افراد علاقه‌مند نیز بعد از تماشای این کلیپ‌ها و آموزش‌ها، می‌توانند در مسابقه شرکت کنند.

کریمی گفت: به رسم هرسال که در جشنواره نشاط و امید از جوانان برتر تجلیل می‌شود، امسال هم جوانان برتر در محورهای مختلف معرفی می‌شوند و بعد از شکست کرونا مراسم تجلیل برگزار خواهدشد.

وی در بخش دیگری افزود: تعدادی از سمن‌ها نیز که در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی فعالیت می‌کنند، زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی در جهت تولید ماسک و ژل‌های ضدعفونی فعال هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.