کاهش ۵۰ درصدی ترددهای نوروزی
مدیرکل راهداری لرستان گفت: در ۱۸ روز تعطیلات نوروزی، تردد وسایل نقلیه در محورهای استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰.۵۹ درصد کاهش یافت.

عباس شرفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۳ فروردین ۹۹، تعداد سه میلیون و ۱۵۷ هزار و ۸۶۷ وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با شش میلیون و ۳۹۱ هزار و ۹۵۷ دستگاه ۵۰.۵۹ درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: همچنین در روز سیزدهم فروردین امسال تردد ۸۷ هزار و ۱۹۰ وسیله نقلیه در محورهای مجهز به تردد شمار استان ثبت شده، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته ۲۵۹هزار و ۵۳۳ وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد داشته است.

شرفی با بیان اینکه سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددهای سیزدهم فروردین ۲۳.۷۵ درصد بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴.۲ کیلومتر بر ساعت و اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ ثبت شده است.

وی اظهار کرد: تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان در ۱۳ فروردین امسال ۹هزار و ۴۴۸ دستگاه بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۲۷ هزار و ۵۳۱ دستگاه، ۶۶ درصد کاهش دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: تعداد وسایل نقلیه خروجی نیز در این روز ۱۰ هزار و ۱۴۵ دستگاه بوده که نسبت به سال قبل با ۲۹هزار و ۹۱۲ وسیله نقلیه حدود ۶۶ درصد کاهش یافته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.