برای تحقق شعار "جهش تولید" باید قوانین مزاحم حذف شود
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تحقق شعار جهش تولید همه از مسئولین گرفته تا مردم باید پای کار بیایند.

آیت الله امان الله نریمانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال " جهش تولید" اظهار کرد: همانطور که در پیروزی انقلاب مردم نقش اصلی را ایفا کردند و در سالهای دفاع مقدس هم با جدیت پای کار بودند و امروز هم عرصه جنگ اقتصادی و شرایط نامساعد اقتصادی را مدیریت کرده اند، اکنون هم خواهند توانست در تحقق شعار سال نقش اصلی را ایفا کنند.

نریمانی گفت: برای تحقق این شعار باید دولت، دستگاه قضایی و مجلس دست به دست هم دهند و با مرتفع کردن مشکلات زمینه را برای نقش آفرینی مردم جهت تحقق شعار سال فراهم کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دولت و مجلس باید با ایجاد قوانین راهگشا و تلاش در جهت از بین بردن قوانین مزاحم و دست و پا گیر، راه را برای تحقق شعار سال باز کنند.

نریمانی افزود: دولت باید برای تحقق شعار جهش تولید از تولیدکنندگان حمایت ویژه به عمل آورد.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه در حوزه کشاورزی، گفت: کرمانشاه بیش از هر چیز یک استان کشاورزی است و باید بیشترین عنایت به این بخش در سال جهش تولید شود.

وی ادامه داد : کشاورزی استان کرمانشاه می تواند جهش قابل قبولی را شاهد باشد و این مهم جز با حمایت ویژه از کشاورزان در سال جهش تولید محقق نخواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.