تولید ۳۶۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده "آب ژاول" در آستارا
فرماندار شهرستان آستارا از تولید ۳۶۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده "آب ژاول" در این شهرستان خبر داد.

حسن رستم زاد با بیان اینکه با جدی شدن شیوع ویروس کرونا و احساس نیازی که به مواد ضدعفونی و گندزدا در سطح کشور احساس شد، ادامه داد: در همین راستا پیش بینی های لازم در شورای پدافند غیرعامل شهرستان بعمل آمد تا در حوزه مدیریت بحران و خودکفایی شهرستان از حیث تأمین این نوع از مواد ضدعفونی کننده، دستورات لازم به دستگاه مجری و مرتبط «اداره آب و فاضلاب شهری آستارا» صادر شد.

وی افزود: با تلاش های آن عزیزان از هفتم اسفند ۹۸ تاکنون، مقدار ۳۶۰ هزار لیتر آب ژاول در این شهرستان تولید گردید که در این شرایط خود بهترین مصداق در جهش تولید است.

رستم زاد با بیان اینکه از این مقدار مواد ضدعفونی تولیدشده ۲۶۸ هزار لیتر جهت مصرف در شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید بهشتی، شهرداری ها و دهیاری های آستارا و لوندویل توزیع شد، خاطرنشان کرد: این مایع بر اساس درخواست ضدعفونی اماکن و سطوح هدف مورد مصرف قرار گرفت و علاوه بر آن، مصرف روزانه شبکه آب و فاضلاب شهرستان را تأمین کرد.

وی اضافه کرد: مقدار ۹۲ هزار لیتر دیگر نیز جهت مصارف مشابه به مرکز استان ارسال شد تا کمکی برای سایر شهرستان ها و مرکز استان گیلان باشد.

فرماندار آستارا در پایان از مردم شهرستان آستارا برای مشارکت مسئولانه جهت خانه گزینی در ایام نوروز و به خصوص ۱۳ بدر و پرهیز از عزیمت به دامن طبیعت که از سنت های کهن ما ایرانیان است تشکر نمود و تصریح کرد: مردم آستارا و لوندویل و روستاهای تابعه برای کنترل شیوع این ویروس باز هم در خانه ماندند و این رفتار اجتماعی آنان نشانه اوج فرهنگ غنی همشهریان است و ما مراتب تقدیر و قدردانی خود را در این خصوص از آنان بعمل می آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.