تقدیر استاندار لرستان از مردم استان
استاندار لرستان گفت: از مردم شریف و با فرهنگ لرستان به خاطر همکاری و عدم حضور در طبیعت و عمل به توصیه کارشناسان تقدیر می‌کنم.

عصر امروز و در روز طبیعت استاندار لرستان به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، فرماندار خرم‌آباد، مدیرکل بازرسی استانداری و مدیرکل حوزه استاندار از روند اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور کاهش تجمعات احتمالی در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهر خرم‌آباد، از محل استقرار تیم‌های منابع طبیعی، محیط‌زیست و نیروی انتظامی بازدید کرد.

وی در این بازدید از مشارکت گسترده مردم و عدم حضور در تفرجگاه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های استان در روز طبیعت، تقدیر و اظهار کرد: واقعاً باید از مردم خوب، شریف و با فرهنگ لرستان تشکر کنیم که به توصیه‌های مسئولین و کارشناسان و به‌منظور حفظ سلامتی جامعه در این روزها به‌خوبی توجه دارند که نمونه بارز آن روز طبیعت است که تقریباً مردم به‌طور صددرصد رعایت کرده‌اند.

خادمی در این بازدید گفت: ما در هیچ مرکز و تفرجگاه و پارک و بوستانی مردم را نمی‌بینیم و این نشانه فرهنگ غنی مردم لرستان است و با رعایت خوبی که داشته‌اند در چند روز آینده بتوانیم از شر این ویروس خلاص شویم.

استاندار لرستان در ادامه از مسئولین سازمان جنگل‌ها و مراتع و اداره کل حفاظت محیط‌زیست و مجموعه نیروی انتظامی استان که در این زمینه فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت: هر کاری که ما و همکارانمان در مجموعه دولت انجام می‌دهیم کار کوچکی در مقابل اراده بزرگ مردم است که امروز را اراده کرده و بیرون نیامدند و از این طریق به‌سلامتی خود و مردم جهان کمک کردند زیرا این ویروس جهانی است و با بشریت در افتاده است و نیاز به کمک همگانی دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: تدابیر اتخاذ شده تا روز بیستم ادامه دارد و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شامل عدم حضور مردم در تفرجگاه‌ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، تعطیلی بازار و حضور یک‌سوم کارمندان در ادارات تا روز بیستم ادامه دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.