کاهش حضور مردم در عرصه‌های طبیعی در سیزده‌بدر
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به تشدید اقدامات حفاظت از منابع طبیعی و ملی در تعطیلات نوروزی و روز ۱۳ فروردین گفت: امروز همزمان با روز طبیعت شاهد کاهش حضور مردم در عرصه‌های طبیعی و محیط های جنگلی هستیم.

به گزارش ایسنا سرهنگ علی عباس نژاد با اشاره به متفاوت بودن میزان تردد در محیط های جنگلی و عرصه‌های طبیعی کشور نسبت به سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: بر اساس تدابیر مسئولان به دلیل شرایط فعلی تصمیم گرفته شد که از تردد شهروندان بویژه افراد غیر بومی به تمامی تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها در سراسر کشور ممانعت شود که اقدامات یگان حفاظت از جنگل‌ها نیز در این راستا دو برابر شد. همکاران ما نیز در تمامی یگان‌های حفاظت بویژه در شمال کشور ماموریت دارند که در جهت کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه از ترددهای بی‌مورد به جنگل‌ها و مراتع با هدف تفریح و سرگرمی قاطعانه جلوگیری کنند.

به گزارش سایت پلیس وی افزود: با اعمال محدودیت‌های تردد و رعایت موازین بهداشتی و توجه به توصیه‌های مسئولان از سوی مردم امروز حضور شهروندان در تمامی این مناطق کاهش چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرد: همچنان از مردم انتظار داریم تا رفع کامل ویروس کرونا از هر گونه تجمع انسانی در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و جنگل‌ها و .... خودداری کنند و در خانه بمانند و با خادمان خود در نیروی انتظامی همچنین سفیران سلامت که برای کنترل این ویروس در تلاش هستند، همکاری کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.