پلمب واحدهای صنفی متخلف به مدت یک‌ ماه
سرپرست شهرداری هیدج گفت: واحدهای صنفی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به مدت یک ماه پلمب خواهند شد.

ناصر مرسلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که طبق بازدیدهای انجام شده، بسته بودن تقریبا همه واحدهای تجاری و صنوف غیرمرتبط با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح شهر مشهود بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از اصناف مشمول گروه‌بندی غیرمجاز برای فعالیت، کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، با هماهنگی اداره اماکن و تعزیرات حکومتی نسبت به پلمب واحدهای مذکور اقدام خواهد شد و واحد مذکور تا یک ماه اجازه فعالیت نخواهد داشت.

این مسئول با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از سطح شهر، بیان کرد: طی این بازدیدها، هفت واحد صنفی غیرضرور به علت عدم توجه به مصوبه ستاد امنیتی و اهمیت ندادن به سلامت جامعه در راستای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس پلمب شد.

وی با اشاره به کنترل مبادی ورودی و خروجی هیدج، افزود: بنا بر مصوبه شورای تامین استان و شهرستان و نیز ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد و خودروهای غیرساکن و غیربومی ممنوع است.

سرپرست شهرداری هیدج تصریح کرد: ملاک شناسایی افراد ساکن و بومی، کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه‌نامه خودرو خواهد بود.

مرسلی تاکید کرد: به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ همه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال خواهد شد.

وی با بیان این‌که از عموم شهروندان درخواست می‌شود همکاری لازم را در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند، خاطرنشان کرد: تنها راهکار غلبه بر ویروس کرونا قطع زنجیره انتقال با ماندن در خانه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.