کمک میلیاردی تولیدکنندگان قزوین برای مقابله با کرونا
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین اعلام کرد: برای مقابله با کرونا همه پای کار آمدند و تا به امروز توسط صنعتگران استان قزوین از کانال اتاق بازرگانی و اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین کمک‌های میلیاردی را برای مقابله با کرونا داشته‌اند.

مهدی عبدیان، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: توسط اتحادیه صادرکنندگان استان تجهیزات و اقلام پزشکی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به علوم پزشکی اهدا شده است تا در بین بیمارستان‌ها توزیع شود.

نائب رئیس اتاق بازرگانی قزوین خاطرنشان کرد: مواد اولیه تهیه ماسک به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان خریداری و تحویل بسیج مهندسین و تشکل‌های مردمی شده است.

وی با اعلام اینکه توزیع ۸۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی با ارزش بیش از سه میلیارد تومان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توسط اتاق بازرگانی استان قزوین در دستور کار است، بیان کرد: در آخرین روزهای اسفندماه با همکاری موسسه خیریه اسرا، فعالان اقتصادی خیر و سازمان بسیج سازندگی استان ۲۰۰۰ بسته موادغذایی درسطح استان توزیع شد. همچنین از نخستین روزهای سال ۱۳۹۹ توزیع ۶۰۰۰ بسته شامل موادضدعفونی، شوینده و ارزاق عمومی و مواد غذایی مقوی نیز آغاز شده‌است.

عبدیان با اعلام اینکه ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای تهیه اقلام بهداشتی مقابله با کرونا هدیه داده‌ شده است، تصریح کرد: مدیران واحدهای صنعتی و صادرکنندگان استان قزوین و اتاق بازرگانی استان چند میلیارد برای سیل، زلزله اختصاص داده و چندین واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان احداث کردند؛ در حال حاضر نیز با توجه به شیوع کرونا پای کار آمدند و میدان را خالی نکردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.