غربالگری کرونایی بیش از ۴ هزار نفر توسط دانشگاه صنعتی دزفول
رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: برای مقابله با ویروس کرونا، حدود ۴ هزار و ۴۲۵ نفر تاکنون از طریق تماس تلفنی، غربالگری و وضعیت آن‌ها مشخص شده است.

محمدرضا عصاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تماسی که با دانشکده علوم پزشکی دزفول، سپاه و فرمانداری داشتیم پیشنهاد دادیم که از ظرفیت دانشگاه برای مقابله با ویروس کرونا استفاده شود.

وی افزود: به همین منظور یکی از سایت‌های دانشگاه را تجهیز کردیم و ۵۰ نفر از دانشگاه صنعتی دزفول، روزانه در دو شیفت مشغول غربالگری و کمک به تعیین وضعیت سلامت افراد تحت پوشش حوزه دانشکده علوم پزشکی دزفول هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول بیان کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، خوشبختانه حدود ۴ هزار و ۴۲۵ نفر تاکنون از طریق تماس تلفنی، غربالگری و وضعیت آن‌ها مشخص شده است. در این زمینه حدود ۱۲ هزار تماس تلفنی صورت گرفته شد.

عصاری تاکید کرد: رصد و تعیین وضعیت افراد، کمک بسیاری به تصمیم گیری صحیح مسئولین بهداشت و درمان برای کنترل بیماری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که غربالگری افراد تا امروز به پایان برسد، گفت: علاوه بر غربالگری، آگاهی بخشی در خصوص بیماری کووید ۱۹ نیز انجام شده است و امیدواریم بتوانیم کمک موثری به حوزه بهداشت و درمان کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.