تشریح جزئیات تصادف "الله‌کرم" از زبان خودش
یک فعال سیاسی جزئیات حادثه تصادف خود را در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حسین الله‌کرم دبیر تشکل سیاسی "شورای هماهنگی حزب‌الله" و از فرماندهان دوران دفاع مقدس، چهارشنبه (۲ خرداد) در حالی که عازم سخنرانی برای پیشکسوتان اطلاعات عملیات ۸ سال دفاع مقدس تهران بود، در بزرگراه شهید کریمی ــ کمربندی شهر ری دچار سانحه شد.

وی که سوار بر موتورسیکلت شخصی خود بود، پس از برخورد با یک موتورسیکلت دیگر، از ناحیه سر، دست و پا مصدوم و بیش از نیم ساعت بیهوش در بزرگراه رها می‌شود.

حسین الله‌کرم که اکنون از بیمارستان مرخص شده، در تشریح جزئیات این حادثه به خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، گفت: پس از بروز سانحه به‌مدت نیم ساعت در اتوبان بی‌هوش بودم که توسط چند نفر به کنار خیابان آورده می‌شوم و پس از رسیدن آمبولانس به‌هوش می‌آیم.

تصویری از مصدومیت الله‌کرم که در صفحه شخصی وی در اینستاگرام منتشر شده است

وی ادامه داد: توسط آمبولانس به بیمارستان ۷ تیر منتقل و از آنجا به بیمارستان بقیةالله(عج) اعزام شدم. در آنجا مراحل درمانی را سپری کردم و پس از ۲۴ ساعت مرخص شدم.

دبیر شورای هماهنگی حزب‌الله تصریح کرد: بنده به‌دلیل ناراحتی قلبی، قرص رقیق‌کننده خون مصرف می‌کنم و بر اثر حادثه بدنم دچار کبودی و از ناحیه دست و سر دچار آسیب شده‌ام اما خطر رفع شده است.

الله‌کرم اظهار داشت: پس از وقوع حادثه راکب موتور از صحنه تصادف گریخت و بنده به زمین افتادم و بیهوش شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا از طریق نیروی انتظامی پیگیر این تصادف بوده‌اید یا خیر؟"، گفت: بنده خواستار پیگیری نبوده‌ام و هیچ چیزی هم از آن فرد نمی‌دانم.

این فعال سیاسی در پاسخ به این پرسش که آیا این تصادف سوءقصد بوده یا خیر، تصریح کرد: واقعیت این است که موتورسوار به من زده و پس از آن هم فرار کرده لذا این ۲ نکته مشکوک است ولی نمی‌توانیم بگویم که سوء قصد بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.