فراکسیون زنان برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس گزینه معرفی می‌کند
عضو فراکسیون زنان مجلس اعلام کرد این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس گزینه معرفی می‌کند.

زهرا سعیدی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه‌های این فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس،گفت: فعلا در فراکسیون زنان تصمیم جدی برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید:زمان انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس مشخص شد

وی به سوابق دو سال گذشته فراکسیون زنان برای ورود به انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال گذشته این طور بوده که گزینه‌هایی برای انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس داشته‌ایم، اما امسال هنوز به نتیجه قطعی در این زمینه نرسیده‌ایم.

عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: قطعا ما از سوی فراکسیون زنان مجلس، برای انتخابات هیئت‌رئیسه کاندیدا داریم و از بین اعضا، یک نفر برای انتخابات هیئت‌رئیسه معرفی می‌شود.

سعیدی اضافه کرد: هنوز در فراکسیون زنان مجلس برای انتخابات هیئت‌رئیسه بر روی مصادیق به نتیجه نرسیدیم، اما فعلا دو گزینه برای هیئت‌رئیسه مجلس داریم که یکی از آنها در نهایت کاندیدا می‌شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جمع‌بندی نهایی درباره گزینه فراکسیون زنان مجلس برای انتخابات هیئت‌رئیسه در رایزنی و گفت‌وگو با دیگر فراکسیون‌های سیاسی مجلس (امید، ولایی و مستقلین ملایی) و طی یکی، دو روز آینده مشخص می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.