بررسی چگونگی تعامل با «ولایی‌»ها و «مستقلین» در نشست فراکسیون امید
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در جلسه امروز این فراکسیون چگونگی تعامل با فراکسیون‌های «ولایی‌» و «مستقلین» مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

جلیل رحیمی عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه، اول‌خرداد) این فراکسیون، اظهار داشت: نشست فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس پیش از جلسه علنی امروز مجلس با حضور اعضا و هیئت‌رئیسه فراکسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید:شرط فراکسیون امید برای ارائه لیست مشترک در انتخابات هیئت‌رئیسه پارلمان

نشست فراکسیون امید درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس+ جزئیات

وی افزود: در این جلسه درباره تغییر در ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس و اینکه چگونه با فراکسیون‌‌های دیگر ائتلاف کنیم و یا اینکه اصلا ائتلاف داشته باشیم یا خیر، بحث و تبادل نظر شد البته به هیچ مصوبه‌ای هم منتج نشد.

عضو فراکسیون امید (اصلاح‌طلبان) مجلس اضافه‌کرد: در این جلسه مقرر شد شورای مرکزی فراکسیون فردا (چهارشنبه، دوم خرداد) تشکیل جلسه دهد تا کمیته‌‌هایی که برای تعامل با فراکسیون‌های ولایی و مستقلین مشخص شده، گزارش‌های خود را به شورای مرکزی فراکسیون ارائه دهند.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه به مصادیق فراکسیون برای ترکیب هیئت‌رئیسه مجلس ورود نکردیم و صحبتی پیرامون مصادیق مطرح نشد.جمع‌بندی‌ها درباره تعیین مصادیق و گزینه‌های فراکسیون برای انتخابات هیئت‌رئیسه، به نظر کمیته‌های تعامل با فراکسیون‌های «ولایی» و «مستقلین» موکول شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.