عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی مجلس: با کاسبان کرونا با اشد مجازات برخورد شود
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اقدام محتکران اقلام بهداشتی مصداق اقدام علیه امنیت ملی است، گفت: با کاسبان کرونا با اشد مجازات برخورد شود.

یحیی کمالی‌پور عضو هیئترئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر احتکار اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول‌های ضدعفونی از سوی برخی از محتکران گفت: اقدام این محتکران غیراخلاقی و غیرقانونی است که لازم است دستگاه قضا برخورد قاطعی با این محتکران داشته باشد.

وی با بیان اینکه احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مصداق اقدام علیه امنیت ملی است، افزود: اقدام محتکران لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم بازی با سلامت و امنیت روانی جامعه است و باید با این افراد با شدیدترین وجه برخورد شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه رئیس قوه‌قضائیه با دستور به دادستان کل کشور به موضوع برخورد با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم ورود کرده است، عنوان کرد: مردم نیز اگر در جایی مشاهده کردند که افرادی چنین اقلامی را احتکار می‌کنند، این موضوع را به مراجع ذی‌صلاح اطلاع دهند تا ضمن اینکه این لوازم بهداشتی در اختیار مردم قرار بگیرد و محتکران نیز طبق قانون با آنها برخورد شود.

کمالی‌پور با بیان اینکه باید با کاسبان "کرونا" با اشد مجازات برخورد شود، خاطرنشان کرد: دولت باید نظارت بیشتری بر توزیع ماسک، دستکش طبی و مواد ضد‌عفونی‌کننده داشته باشد تا شاهد احتکار این اقلام در شرایطی که مردم نیاز مبرمی به آن دارند، نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.