انتقاد بسیج دانشجویی ۳۰ دانشگاه از اظهارات اخیر ظریف
بسیج دانشجویی ۳۰ دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر خارجه از اظهارات اخیر وی انتقاد کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بسیج دانشجویی ۳۰ دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به محمدجواد ظریف، وزیر خارجه از اظهارات اخیر وی انتقاد کردند.

در بخشی از این نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر ظریف، وزیر امور خارجه

کمتر از یک ماه پیش بود که شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت و همراهانشان، ملت ایران را در بهت و حیرت فرو برد. ایالات جنایتکار متحده، با تروری که حتی ناقض آشکار قوانین بین‌المللی‌ است، مهری با جوهر خون بر پرونده سیاه جنایات خود می‌زند تا یادآوری تلخ از نفرت ملت ایران علیه خود باشد. پس از آن نیز، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهدا در سراسر کشور، به بهترین وجه نتیجه‌ی رفراندوم سازش یا مقاومت را به نمایش می‌گذارد.

دوگانه‌ای که شما و همفکران‌تان با دست‌کاری مشخصه‌های آن سعی در وارونه نشان دادن حقایقش و بهره‌وری مقاصد سیاسی‌تان داشتید.

حالا که گرمای خون شهید سلیمانی هنوز داغ مردم ایران را تازه نگه داشته و حتی چهل روز هم از شهادت ایشان نگذشته است. حالا که بیش از فقط چند هفته از تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران نمی‌گذرد و حالا که رهبری صراحتا و روشن باب مذاکره با آمریکا را می‌بندد و روی آن خط بطلان می‌کشد، چطور به جای گرفتن انتقام سخت خون شهید را لگدمال می‌کنید و چگونه مذاکره‌ای را که حتی بیش از این جنایت هم از در افکار عمومی از آن منع شده بودید «غیرممکن» نمی‌دانید؟ پس از آن هم حقیرانه خطاب ترامپ قرار می‌گیرید که این امیدتان را هم ناامید می‌کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) بسیج دانشجویی دانشگاه شریف بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی بسیج دانشجویی دانشگاه بهشتی بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد بسیج دانشجویی دانشگاه سوره بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران بسیج دانشجویی پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز بسیج دانشجویی پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) بسیج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بسیج دانشجویی دانشگاه معماری و هنر پارس بسیج دانشجویی شهید شمسی پور بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر بسیج دانشجویی دانشگاه ال طه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی واحد تهران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران بسیج دانشجویی دانشگاه فنی شریعتی بسیج دانشجویی مدرسه عالی شهید مطهری بسیج دانشجویی اصول الدین بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس بسیج دانشجویی دانشگاه صدرا بسیج دانشجویی نقشه برداری برنامه و بودجه بسیج دانشجویی دانشگاه فنی انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم قضایی

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.