قالیباف: حرکت بر اساس قانون باید از مجلس شروع شود
عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: حرکت بر اساس قانون اساسی باید از مجلس شروع شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه در نظام مدیریتی ما نسبتی میان اهداف و ساختار مدیریتی وجود ندارد، گفت: معتقدم تا وقتی این مشکل حل نشود ما سامان نمی‌گیریم.

وی با بیان اینکه ناکارآمدی در بخش‌هایی از سیستم مدیریتی ما اشباع شده است، افزود: در این وضعیت اگر افراد سیستم را رها کنند تا خودش پیش برود وضعیت بهتری خواهیم داشت اما این ایرادات به آن دلیل نیست که از نقاط قوت چشم پوشی کنیم.

قالیباف ادامه داد: حرکت بر اساس قانون اساسی باید از مجلس شروع شود.اما وقتی به تجربه نمایندگان سابق مجلس و تجارب مدیریتی خود رجوع می‌کنیم به همین دلیل می‌گویم کار باید از مجلس آغاز شود.

عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام تصریح کرد: وقتی در ناجا کارم را شروع کردم به این فکر می‌کردم که اگر بعد از چهار ماه به کار مسلط نشوم بعد از چهل ماه هم مسلط نمی شوم. من آن زمان گفتم باید از درون به نیروی انتظامی هویت دهم. در بیرون هم می‌خواهم کاری کنم که وقتی کسی خواست به پاسگاه کلانتری برود قبلش بیایند پیش من و بگویند که کارشان چیست.

وی ادامه داد: هیچکدام از دوستان ما به این دو حرف اعتقاد نداشتند و به ما می گفتند که اینجا سپاه نیست. به ما می‌گفتند که شما با هویت پاسداری به ناجا آمده‌ای و کارهایی که می گویی در اینجا شدنی نیست اما ۱۴ ماه بعد همان چیزی که گفتیم با راه اندازی ۱۱۰ اتفاق افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.