تسلیت لاریجانی برای جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی
رئیس مجلس شورای اسلامی در جانباختن تعدادی از هموطنان در هواپیمای مسافری اوکراینی را تسلیت گفت و اعلام کرد که بررسی ابعاد این خطا، وظیفه مهمی است که باید در اولویت کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جانباختن تعدادی از هموطنان در هواپیمای مسافری اوکراینی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

اطلاع از نتیجه تحقیقات در خصوص سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی و اثبات دخالت خطای انسانی در آن، بار سنگین اندوه و مصیبت این حادثه را فزونی مضاعف بخشید.

از این رو تأثر و تألم عمیق خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از وقوع این خطای فاجعه‌بار اعلام و ضمن ابراز همدردی خالصانه با یکایک بازماندگان این عزیزان، به ایشان صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آنان صبر و آرامش طلب می‌کنم.

بررسی ابعاد این خطا، وظیفه مهمی است که باید در اولویت کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد. همچنین شناسایی عوامل قصور یا تقصیر در ایجاد این واقعه تأسف‌بار، مطالبه به حقی است که نباید از آن غفلت گردد.

مجموعه دستگاه‌های مرتبط باید تدبیری اتخاذ کنند تا راه بر تکرار چنین سانحه تلخی بسته شود و خطایی از این دست تحت هیچ شرایطی به وقوع نپیوندد.

از خداوند متعال می‌خواهم که به جانباختگان این سانحه، رحمت بی‌کران خود را نثار و به داغداران و مصیبت‌دیدگان صبر و سکینه قلبی عطا فرماید.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.