تذکر ۲۵ نماینده به «روحانی، کلانتری و رحمانی فضلی»درباره منشأ بوی بد در تهران
عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر ۲۵ نماینده به رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر کشور درباره منشأ بوی نامطبوع در تهران را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دوشنبه ۲۵ اذر) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

**تذکر محمود صادقی به همراه ۲۴ نماینده تهران به رئیس‌جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر کشور: چرا درباره منشأ بوی نامطبوع در تهران و مقابله با آن اقدام موثری انجام نمی‌دهید.

**تذکر سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان به محمد اسلامی وزیر راه: چرا در طرح اقدام ملی استان اصفهان نام دومین شهرستان استان یعنی کاشان فراموش شده است.

**تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزرای اقتصاد و صنعت: تسهیل در اختصاص سرمایه در گردش به کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی فعال که تولید خود را صادر و ارز وارد می‌کنند و به وزیر میراث فرهنگی: تسریع در مرمت و بازسازی ساختمان‌های قدیمی خیابان امام(ره) شهرستان ارومیه و تذکر به همراه محجوب نماینده تهران به وزیر راه: ضرورت گنجاندن اولویت‌های اصل ۳۱ قانون اساسی درباره کارگران و روستاییان در اجرایی طرح مسکن ملی.

**تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به وزیر نفت: چرا صدور مجدد کارت سوخت خودروهای سنگین تا ۲ ماه طول می‌کشد.

**تذکر سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به آقایان نمکی و غلامی وزرای بهداشت و علوم: دلیل پیگیری لایحه اصلاح کاهش سهم ایثارگران از ۳۰ به ۵ درصد چیست؟

**تذکر رضا انصاری نماینده داراب به وزیر و پرورش آموزش: چرا وعده شما برای اجرای رتبه‌بندی فرهنگیان عملی نمی‌شود.

**تذکر سیدتقی کبیری نماینده خوی به منصوری غلامی وزیر علوم: دستور سریع برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه فنی و حرفه‌ای صادر کنید.

**تذکر حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان به آقای زنگنه وزیر نفت: لزوم نظارت بر سوءمدیریت شرکت پخش فراورده‌های نفتی و توزیع کپسول‌های گاز در زاهدان.

**تذکر سیدمحمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس‌جمهور: با توجه به گذشت ۶ سال از دوره ریاست جمهوری شما و مسئولیت اداره اجرایی کشور نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنید.

**تذکر سید جواد ابطحی بطحی به فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد: تعجیل در حذف رمز دوم یکبار مصرف کارت‌های بانکی و استفاده اجباری از آن با توجه به محدودیت‌های بسیاری از شهروندان.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.