پیام تسلیت مشاور فرمانده کل سپاه در پی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار فارس
حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و مدیرعامل اسبق خبرگزاری فارس در پی درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، متن این پیام به شرح ذیل است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

درگذشت سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی بسیار اندوهناک و تاثرانگیز بود. اینجانب افتخار داشتم که در زمان مسئولیت خبرگزاری فارس، باشگاه خبرنگاران توانا را به همت نیروهای این خبرگزاری تاسیس کنم و خانم عبدالمحمدی جزو اولین نیروهای متدین و مومنه‌ای بود که در این باشگاه حضور یافت و پله‌های ترقی را به واسطه‌ی انگیزه، تعهد، تخصص، استعداد و پشتکار مثال‌زدنی‌اش روز به روز طی کرد و به یکی از بهترین خبرنگاران خبرگزاری فارس و جامعه‌ رسانه‌ای کشور تبدیل شد.

بدون شک از دست دادن خانم عبدالمحمدی که به واسطه‌ی روحیات کم‌نظیرش مایه فخر خبرگزاری فارس و جمیع رسانه‌ای‌های انقلابی بود، ضایعه‌ای دردناک برای همه‌ی ماست.

اینجانب وفات این مرحومه‌ی شریفه‌ی انقلابی را به جامعه رسانه‌ای کشور و بویژه به خانواده‌ و همسر مجاهد ایشان که در تمام مدت بیماری آن مرحومه بزرگوارانه و ایثارگرانه از وی مراقبت کردند تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای خانم عبدالمحمدی رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و دوستانش صبر جمیل مسئلت دارم.

حمیدرضا مقدم‌فر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.