نماینده مجلس: در حدود ۱۰۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی داریم/برخی اعداد بودجه توهمی است
نماینده ملایر در مجلس، گفت:۱۹۵هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده، درحالی‌که ۱۰۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی در این کشور وجود دارد.

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال ۹۹ به مجلس از سوی رئیس‌جمهور گفت: قرار بود دولت در ساختار بودجه اصلاحاتی را انجام دهد اما در بودجه سال ۹۹ آثاری از این اصلاح ساختار دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه دولت در بودجه سال ۹۹ فروش ۸۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی پیش‌بینی کرده است، ادامه داد: قطعاً این کار غیرکارشناسی بوده و در آینده کشور را مقروض می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه رئیس‌جمهور اعلام کرده بود بودجه امسال بودن نفت است، تصریح کرد:تعجب آور است که ۷۵۰ هزار بشکه معیار فروش نفت، در لایحه بودجه است که رقمی غیر واقعی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۱۹۵هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده، درحالی‌که ۱۰۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی در این کشور وجود دارد، بر اساس آمار تنها دو قشر از اقشار مردم حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان مالیات بدهکار هستند.

آزادی‌خواه اضافه کرد: برخی از اعداد بودجه سال ۹۹ توهمی است که باید در کمیسیون تلفیق بودجه و صحن علنی پارلمان این اعداد اصلاح شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.