ذوالقدر: کسی که با پول وارد مجلس می‌شود، نماینده مردم نیست
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طعاً کسی که با پول وارد مجلس می‌شود، نماینده مردم نیست، بلکه نماینده گروهی می‌شود که برایش هزینه و از او حمایت کردند.

فاطمه ذوالقدر نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، پس از ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات مجلس، گفت: قطعاً این‌طور است منابع و میزان هزینه‌کرد تبلیغات انتخابات کاندیداهای مجلس باید به طور شفاف مشخص شود.

وی افزود: تاکید ما هم روی شفاف‌سازی در همه مسائل است! ما هم موافق نیستیم که کاندیداهای انتخابات مجلس با وعده وعیدهای واهی وارد مجلس شوند و پول‌های زیادی خرج کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: معتقدم هر کسی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس را دارد، منابع هزینه‌هایش به طور شفاف مشخص شود.

ذوالقدر، شفافسازی در میزان هزینه‌های انتخاباتی را ضروری دانست و اظهار داشت: تعجب می‌کنم که چرا برخی کاندیداها برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس هزینه‌های میلیاردی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه امیدوارم مجلسی با هزینه‌های تبلیغاتی معقول تشکیل شود، گفت: البته مردم نیز خودشان باید بصیرت داشته باشند، قطعاً کسی که با پول وارد مجلس می‌شود، نماینده مردم نیست، بلکه نماینده گروهی می‌شود که برایش هزینه و از او حمایت کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا حاضرید هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی خود را به مردم به طور شفاف اعلام کنید؟ گفت: ما حاضریم هزینه‌های خود را اعلام کنیم، در دوره دهم مجلس هم از طریق لیست وارد عرصه انتخابات مجلس شدیم و در آن زمان هم بیشتر از ۳۰، ۴۰ میلیون تومان هزینه نکردیم، همه چیز گروهی و دسته جمعی است و قطعا هزینه‌های زیادی نخواهیم داشت.

عضو فراکسیون امید مجلس در پایان درباره کاندیداتوری محمد رضا عارف برای نمایندگی مجلس در دوره یازدهم، خاطرنشان کرد: بنده از تصمیم آقای عارف برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس یازدهم اطلاعی ندارم، بنده نیز به احتمال زیاد در قالب لیست در انتخابات مجلس شرکت میکنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.