فلاحت‌پیشه: شرایط فعلی کشور نیازمند&#۱۶۰;شفافیت است
نماینده فعلی کرمانشاه پس از ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس گفت: برای جلوگیری از پیوند ثروت و قدرت در آینده لازم دانستیم افرادی که نگاهشان کلیدی هست در مجلس حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده فعلی کرمانشاه در مجلس که برای ثبت نام در انتخابات آتی مجلس در وزارت کشور حضور پیدا کرده، در جمع خبرنگاران گفت: به اصرار دوستان آمدم و قصد ثبت نام در انتخابات را نداشتم؛ شرایطی شکل گرفته است که باعث شد نظر دوستان را بپذیریم. موضوع اول این است که نباید مجلس آینده مجلسی افراطی باشد. معتقد هستیم عصر ترامپیست می‌گذرد و یک عصر مقطعی است و ما نباید وارد فضای افراطی شویم.

وی افزود: خیلی از کسانی که برای مجلس آینده نقشه کشیدند اگر وارد مجلس شوند اولین کاری که می‌کنند این است که از مجمع تشخیص می‌خواهند سی‌اف‌تی و پالرمو را به مجلس بازگردانند. این شروع سلسله نوسانات چالشی برای کشور است که شبیه آن را در مجلس هفتم شکل دادند؛ البته در آن مجلس نگاه توام با حسن نیت بود.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: به طور مثال قانون برنامه چهارم را مجلس خواست که برگردانند اما در شرایط فعلی که کشور نیازمند شفافیت است، این اقدام به ضرر کشور است و مجمع تشخیص مصلحت باید رای مصلحتی بدهد. کشور نیازمند شفافیت است، همین الان من معتقد هستم گران شدن بنزین یکی از بزرگ ترین مالیات گیری‌ها در تاریخ ایران بود که به صورت غیر مستقیم انجام شد. چیزی حدود ۵۰ تا ۶۰میلیارد تومان از این طریق عاید دولت می‌شود.

نماینده کرمانشاه در مجلس دهم گفت: به طور میانگین روزی ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد جدید بدون توسل به هر منبع دیگری وارد خزانه دولت می‌شود که برای هزینه کرد آن به شفافیت نیاز است. مشکلات کشور را باید احصا کنیم. با اختصاص درآمد هرروز بنزین به یکی از مشکلات، همه مشکلات کشور حل می‌شود اما ما نگران هستیم این پول در راه دیگری خرج شود و پول ملت به جایی برود که امکان برگشت آن نباشد. مسئولین گذشته و حال باید نسبت به پول‌هایی که در داخل و خارج هزینه کردند پاسخ‌گو باشند؛ لذا برای جلوگیری از پیوند ثروت و قدرت در آینده لازم دانستیم افرادی که نگاهشان کلیدی هست در مجلس حضور پیدا کنند و من هم تصمیم گرفتم که از حوزه کرمانشاه بار دیگر کاندیدا شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.