موسوی: ۹۸۰۶ نفر تا پایان روز ششم ثبت‌نام کردند/ ۲۲ درصد سابقه داوطلبی در ادوار ‌گذشته دارند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس به پایان رسید که تاکنون&#۱۶۰;۹۸۰۶ نفر ثبت‌نامشان نهایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۵۳ نفر زن و ۸ هزار و ۷۵۳ نفر مرد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، سیداسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و نخستین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس به پایان رسید که تاکنون ۹۸۰۶ نفر ثبت‌نامشان نهایی شده است که از این تعداد یک هزار و ۵۳ نفر زن و ۸ هزار و ۷۵۳ نفر مرد هستند و نسبت ۱۱ به ۸۹ درصد خانم به آقا همچنان باقی است.

وی همچنین گفت: ۲۷ درصد داوطلبان ایثارگر، ۲ درصد روحانی، ۲۲ درصد سابقه داوطلبی در ادوار ‌گذشته و ۴ درصد سابقه نمایندگی‌ مجلس را دارا هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: استان تهران با ۲۴۱۰ داوطلب، استان اصفهان با ۷۵۲ داوطلب، استان خراسان رضوی با ۶۴۷ داوطلب، استان خوزستان با ۵۷۴ داوطلب، استان فارس با ۵۳۲ و استان آذربایجان شرقی با ۴۶۰ نفر به ترتیب بیشترین داوطلب را داشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.