نعمتی: مجلس در راستای قانون‌گذاری عمل می‌کند
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جلس در راستای وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری عمل می‌کند.&#۱۶۰;بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در مجلس آمده و تصویب شده است اما عده‌ای به دنبال این بودند که مجلس را ناکارآمد جلوه دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس دهم پس از ثبت‌نام برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا در لیست اصلاح‌طلبان قرار می‌گیرد یا خیر و در خصوص انتقاداتی که نسبت به این موضوع به برخی ازاصلاح‌طلبان وارد می‌شود، گفت: من برای مجلس دهم در لیست شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم. در این دوره نیز تلاش می‌کنم در لیست قرار بگیرم اما اگر این اتفاق رخ ندهند از این لیست حمایت می‌کنم.

بازدید "رحمانی‌فضلی" از روند ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلسوی افزود: بعد از انتخابات مجلس دهم، دوستانی که نتوانستند وارد مجلس بشوند و رأی کسب کنند، به دنبال این بودند که در همان روزهای اول، مجلس را ناکارآمد جلوه دهند.چه آن کمیته هفت نفره‌ای که در این زمینه تشکیل داد شد تا بعد که سخنرانی‌ها و خطبه‌رانی‌ها در این زمینه انجام شد و آنان از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه مجلس در راستای وظیفه اصلی خود یعنی قانون‌گذاری عمل می‌کند، گفت: طرح‌ها و لوایح مجلس مشخص است. بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در مجلس آمده و تصویب شده است اما عده‌ای به دنبال این بودند که مجلس را ناکارآمد جلوه دهند؛ چون خودشان نبودند. اگر بودند که این بحث پیش نمی‌آمد.

نعمتی در پاسخ به این سوال که عدم حضور لاریجانی چه تاثیراتی خواهد داشت؟ گفت: ایشان از چهره‌های تاثیرگذار بودند که نبودنشان باعث ایجاد شرایط تازه‌ای می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.